Middengeleider-rails zijn door de symmetrische stroomvoering bijzonder eenvoudig en betrouwbaar. Sleepcontacten houden de puntcontacten schoon en door de brede contactvlakken van de wielen a...
Middengeleider-rails zijn door de symmetrische stroomvoering bijzonder eenvoudig en betrouwbaar. Sleepcontacten houden de puntcontacten schoon en door de brede contactvlakken van de wielen a...
Middengeleider-rails zijn door de symmetrische stroomvoering bijzonder eenvoudig en betrouwbaar. Sleepcontacten houden de puntcontacten schoon en door de brede contactvlakken van de wielen a...
Middengeleider-rails zijn door de symmetrische stroomvoering bijzonder eenvoudig en betrouwbaar. Sleepcontacten houden de puntcontacten schoon en door de brede contactvlakken van de wielen a...
Middengeleider-rails zijn door de symmetrische stroomvoering bijzonder eenvoudig en betrouwbaar. Sleepcontacten houden de puntcontacten schoon en door de brede contactvlakken van de wielen a...
Middengeleider-rails zijn door de symmetrische stroomvoering bijzonder eenvoudig en betrouwbaar. Sleepcontacten houden de puntcontacten schoon en door de brede contactvlakken van de wielen a...
Middengeleider-rails zijn door de symmetrische stroomvoering bijzonder eenvoudig en betrouwbaar. Sleepcontacten houden de puntcontacten schoon en door de brede contactvlakken van de wielen a...
Middengeleider-rails zijn door de symmetrische stroomvoering bijzonder eenvoudig en betrouwbaar. Sleepcontacten houden de puntcontacten schoon en door de brede contactvlakken van de wielen a...
Middengeleider-rails zijn door de symmetrische stroomvoering bijzonder eenvoudig en betrouwbaar. Sleepcontacten houden de puntcontacten schoon en door de brede contactvlakken van de wielen a...
Middengeleider-rails zijn door de symmetrische stroomvoering bijzonder eenvoudig en betrouwbaar. Sleepcontacten houden de puntcontacten schoon en door de brede contactvlakken van de wielen a...
Middengeleider-rails zijn door de symmetrische stroomvoering bijzonder eenvoudig en betrouwbaar. Sleepcontacten houden de puntcontacten schoon en door de brede contactvlakken van de wielen a...
Middengeleider-rails zijn door de symmetrische stroomvoering bijzonder eenvoudig en betrouwbaar. Sleepcontacten houden de puntcontacten schoon en door de brede contactvlakken van de wielen a...
Middengeleider-rails zijn door de symmetrische stroomvoering bijzonder eenvoudig en betrouwbaar. Sleepcontacten houden de puntcontacten schoon en door de brede contactvlakken van de wielen a...
Middengeleider-rails zijn door de symmetrische stroomvoering bijzonder eenvoudig en betrouwbaar. Sleepcontacten houden de puntcontacten schoon en door de brede contactvlakken van de wielen a...
Middengeleider-rails zijn door de symmetrische stroomvoering bijzonder eenvoudig en betrouwbaar. Sleepcontacten houden de puntcontacten schoon en door de brede contactvlakken van de wielen a...
Lengte: 2 x 1/2 = 2 x 90 mm. Permanent contact via de wielstellen. Met geïsoleerd stuk rail voor baanbezetmelding bij het berijden. Verlenging van het contacttraject met rechte rails en bochten.
Middengeleider-rails zijn door de symmetrische stroomvoering bijzonder eenvoudig en betrouwbaar. Sleepcontacten houden de puntcontacten schoon en door de brede contactvlakken van de wielen a...
Middengeleider-rails zijn door de symmetrische stroomvoering bijzonder eenvoudig en betrouwbaar. Sleepcontacten houden de puntcontacten schoon en door de brede contactvlakken van de wielen a...
Stoomlocomotief voor goederentrein van de Bayerische klasse G 5/5, met kolen-sleeptender 2'2 T21,8. Bedrijfsnummer 5865. 2x open goederenwagen met zijwanden en rongen, Hrz Regensburg. 1x ope...
Sneltrein van de Deutsche Bundesbahn (DB) voor het traject Frankfurt (M) Flughafen - Stuttgart in de speciale kleurstelling van de Deutsche Lufthansa. Elektrische locomotief BR 103 met een c...
Multifunctionele locomotief BR 2016 "Hercules", lageboordwagen Rlmms en open goederenwagen Eaos van de Oostenrijkse Spoorwegen (ÖBB).
Werktrein van de Nederlandse Spoorwegen (NS) bestaande uit een elektrische locomotief van de 1600-serie, kraanwagen Krupp-Ardelt met kraanhulpwagen, een open goederenwagen Eaos en een overde...
Elektrische locomotief serie 4000 van de CFL Cargo, 1 wagon met schuifoverkapping type Shimms van de VTG, 1 open goederenwagon Eaos, verhuurd aan de Luxemburgse staatsspoorwegen (CFL) en 1 v...
Diesel-elektrische locomotief BR 245 en 2 dubbeldeksrijtuigen voor regionaal verkeer van de Deutsche Bahn AG (DB AG). 1 dubbeldeksrijtuig 1e/2e klas DABza 756 en 1x dubbeldeksrijtuig 2e klas DBza 751.
Diesellocomotief serie V 80 en 4 verschillende goederenwagons van de Deutsche Bundesbahn (DB). Bedrijfstoestand rond 1967/68.
Model: locomotief met digitale decoder en speciale motor...
Tenderlocomotief BR 94, rongenwagen Rlmms, overdekte goederenwagen Gms 30, schuifdakwagen Kmmks 51, hogeboordwagen Om 12 van de Deutsche Bundesbahn (DB) en vierassige ketelwagen met rembalko...
Elektrische locomotief serie 185.1 van de Deutsche Bahn AG (DB AG), 1 zelflosser Fals 176 van Railion Deutschland AG, 1 rongenwagen Kbs 443 en 1 open goederenwagon Eaos 106 van de Deutsche B...
Twee verschillende elektrische rangeerlocomotieven serie Ee 3/3 "Halbschuh" van de Schweizerische Bundesbahnen (SBB/CFF/FFS), type uit de eerste serie 1927/28, met eindcabine en ra...
BR 232 "Ludmilla" van Raildox GmbH & Co. KG, Erfurt. Bedrijfsnummer 232 103-2. In gebruik rond 2015.
Multifunctionele elektrische locomotief BR TRAXX 2 E 186 van de firma Akiem S.A.S., Clichy, verhuurd aan de Franse Staatsspoorwegen (SNCF), toegewezen aan de tak goederenvervoer (FRET). Twee...
Märklin 36864 H0 stoomlocomotief BR 688 van de Ã-BB
Märklin 37079 H0 stoomlocomotief BR 18 van de W.St.E.
Sneltrein-stoomlocomotief BR 10 van de Deutsche Bundesbahn (DB). Met olietender en hoofdoliestook.
Tender-stoomlocomotief klasse D XII van de Königlich Bayerische Staatseisenbahnen (K.Bay.Sts.B.), latere BR 73. Bedrijfsnummer 2237.
Goederentrein-stoomlocomotief serie 050 TA (ex BR 94.5) van de Franse Spoorwegen (SNCF) in de groene basiskleurstelling met zwarte rookkamer, zonder voorverwarmer en zonder koperbeslag rondo...
Tender-stoomlocomotief serie Eb 3/5 "Habersack" van de Zwitserse spoorwegen (SBB). Bedrijfsnummer 5807. Bedrijfstoestand eind jaren vijftig.
Zware diesellocomotief Vossloh G 2000 BB met een symmetrische cabine van Railion Italia Services S.r.l. in de verkeersrode basiskleurstelling met basaltgrijs frame zoals rond 2006. Bedrijfsn...
Zware dieselelektrische dubbele locomotief BR V 188 van de Deutsche Bundesbahn (DB). Uitgevoerd in purperrode basiskleurstelling. Bedrijfsnummer V 188 002 a/b. Bedrijfstoestand rond 1964.
Elektrische locomotief serie Re 4/4 II van de Schweizerische Bundesbahnen (SBB/CFF/FFS) in dennengroen kleurstelling. Bedrijfsnummer 11310. Bedrijfstoestand rond 1985.
Multifunctionele locomotief BR 143 van de Deutsche Bahn AG (DB AG) in de bedrijfstoestand van 2007.
Elektrische locomotief Re 460 van de Schweizerische Bundesbahnen (SBB/CFF/FFS). Neutrale vuurrode basiskleurstelling. Locnaam: "Bözberg", loc-bedrijfsnummer: 460 101-9. Bedrij...
Elektrische locomotief BR 185.6 van de firma Lokomotion Gesellschaft für Schienentraktion mbH, München. Tweesysteemlocomotief uit het TRAXX-programma (F 140 AC 2) met loc-nummer 18...
Snelle, multifunctionele locomotief BR 120.0 van de Deutsche Bahn AG (DB AG). Voorserie-uitvoering in oorspronkelijke lak en met nieuwe DB-logo. Bedrijfsnummer 120 003-9. Zoals in gebruik va...
Snelle, multifunctionele locomotief BR 120.1 van de Deutsche Bahn AG (DB AG). Serie-uitvoering. Bedrijfsnummer 120 140-9. Bedrijfstoestand rond 1995.
Stoomlocomotief Pruisische klasse G 12 (latere serie 58.10-21) van de Königlich Preußische Eisenbahnverwaltung (KPEV) voor goederentreinen. Met gasverlichting en Pruisische tender...